Τομέας IMC (Integrated Marketing Communications)
Ο Τομέας IMC (Integrated Marketing Communications) αριθμεί σήμερα 15 εταιρίες μέλη.
                 Διοικούσα Επιτροπή του Τομέα IMC (Integrated Marketing Communications) αποτελείται από τους: 
                    Χρήστος Δαμαλάς MSPS
                    Κώστας Θεοτοκάς Atcom
                    Ελιάννα Τζοβαϊρη  Cambo Agency
                    Γεράσιμος Κατεβάτης Forestview
            
Σκοποί & Αρμοδιότητες του Τομέα IMC (Integrated Marketing Communications) είναι:
- η προαγωγή των δραστηριοτήτων άμεσου marketing, της προώθησης πωλήσεων και της χρήσης του Internet και των νέων μέσων στην εμπορική επικοινωνία
 - η ανάπτυξη και η ενθάρρυνση της επιστημονικής έρευνας στον τομέα 
 - η βελτίωση του επιπέδου των παρεχομένων υπηρεσιών, η εκπαίδευση επαγγελματικών στελεχών του χώρου καθώς και η ενημέρωση φοιτητών για τον κλάδο και τις προοπτικές που αναπτύσσονται σε αυτόν
 - η προώθηση οικονομικών θεμάτων των εταιριών μελών του τομέα
 - η παρακολούθηση και διασφάλιση της τήρησης κανόνων υγιούς ανταγωνισμού στο επιχειρηματικό περιβάλλον. 
Για την επίτευξη των παραπάνω σκοπών ο Τομέας μπορεί:
- να παρακολουθεί τις διεθνείς εξελίξεις και πρακτικές και να ενημερώνει σχετικά τους αρμόδιους φορείς της ελληνικής κοινωνίας, τις εταιρίες-μέλη, τους διαφημιζόμενους πελάτες, τους επαγγελματίες του χώρου, τη φοιτητική κοινότητα και όλους τους πιθανούς ενδιαφερόμενους.
 - να επιδιώκει, καλλιεργεί και αναπτύσσει σχέσεις με αντίστοιχους επαγγελματικούς, επιστημονικούς και εκπαιδευτικούς οργανισμούς τόσο των χωρών της Ευρώπης, όσο και των χωρών του υπόλοιπου κόσμου. 
 - να μελετά, συντάσσει και προωθεί κανόνες πρακτικής και δεοντολογίας, για τον αυτοέλεγχο και περιορισμό των τυχόν αυθαιρέτων δραστηριοποιήσεων και εκδηλώσεων που παρατηρούνται στην καθημερινή πρακτική.
 - να προχωρεί σε διοργάνωση εκδηλώσεων και έκδοση εντύπων εν γένει.
