Σημαντικές Ελληνικές Διακρίσεις στα Effie Awards Europe
4 ελληνικές καμπάνιες ανάμεσα στις καλύτερες της Ευρώπης
Με αφορμή την επέτειο των 50 χρόνων των βραβείων Effie, δημιουργήθηκε στα Effie Awards Europe η ειδική κατηγορία Best of the Best Europe. Στόχος της κατηγορίας ήταν η ανάδειξη των καλύτερων και πιο αποτελεσματικών καμπανιών από όσες είχαν βραβευτεί με Gold Effie σε εθνικούς διαγωνισμούς το 2018.
Στην κατηγορία συμμετείχαν έργα από 17 ευρωπαϊκές χώρες, ενώ από την Ελλάδα δήλωσαν συμμετοχή 4 εταιρίες με 8 βραβευμένες με Gold Effie καμπάνιες, στα τελευταία Effie Hellas. Οι ελληνικές συμμετοχές απέσπασαν τέσσερα βραβεία και δύο διακρίσεις Finalist.
Συγκεκριμένα, με Gold Effie βραβεύτηκε η καμπάνια “Το Βήμα” της Soho Square Athens για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία και με Bronze Effie βραβεύτηκαν οι καμπάνιες, “Ο πρόβατος” της McCANN Worldgroup για την Δωδώνη, “Από την Αρχή” της Ogilvy Greece για τη Mondelez International και “Δύο Μπούφοι” της The Newtons Laboratory για την Τράπεζα Πειραιώς.
Τα δύο έργα που κατάφεραν να προκριθούν ως finalists αλλά όχι και να βραβευτούν είναι το “Οδοιπορικό” της McCANN Worldgroup για την ActionAid Hellas και το “Στην Καρδιά της Τεχνολογίας” από την Ogilvy Greece για τα Καταστήματα Γερμανός.
Η απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 15 Οκτωβρίου στις Βρυξέλλες.