ΕΔΕΕ

Πίσω 21/6/2010

Effie Seminars

Πώς μια επικοινωνιακή εκστρατεία μπορεί να απογειώσει μια μάρκα! Τέσσερα Case Studies, τέσσερις «Συνταγές Επιτυχίας», βραβευμένες με Effie.

Πώς μια επικοινωνιακή εκστρατεία μπορεί να απογειώσει μια μάρκα!
Τέσσερα Case Studies, τέσσερις «Συνταγές Επιτυχίας», βραβευμένες με Effie.


Τρία EURO & USA Effie και ένα πολυβραβευμένο ελληνικό case study στα Effie Seminars

Για άλλη μια φορά ο επιτυχημένος θεσμός των  Effie Seminars θα ανταμείψει με πρωτότυπη γνώση και εμπειρία τους ανθρώπους της επικοινωνίας, αλλά και του μάρκετινγκ, την Τρίτη 29 Ιουνίου, μια μέρα πριν από την απονομή των Effie Hellas 2010. Οι δημιουργοί τεσσάρων βραβευμένων case studies θα παρουσιάσουν την επικοινωνιακή σκέψη, το εξαιρετικό δημιουργικό και τη στρατηγική μέσων που εφήρμοσαν σε δημοφιλείς εκστρατείες, οι οποίες δικαιώθηκαν με σπουδαία αποτελέσματα και τη μέγιστη διάκριση ενός Effie. 

«XBOX HALO 3 – CREATING BELIEF AND CREATING NEW CONSUMER SUCCESS»
GRAND PRIX EURO EFFIE 2009
MCCANN-ERICKSON EMEA

 «THE Q PHENOMENON»
GRAND EFFIE HELLAS 2006
CREAM

«NESPRESSO GEORGE CLOONEY II»
GOLD EURO EFFIE 2009
MCCANN-ERICKSON EMEA

«KELLOGG RICE KRISPIES - CHILDHOOD IS CALLING / REPOSITIONING A MATURE BRAND»
SILVER GLOBAL EFFIE 2009
LEO BURNETT USA

Για πρώτη φορά στο πλαίσιο των Effie Seminars, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν βιωματικό σεμινάριο, με θέμα “Think out of the box”.

Χώρος διεξαγωγής: OTE Academy (Πέλικα & Σπάρτης 1, 151 22, Μαρούσι (περιοχή Ψαλίδι)
Ώρα: 12.00 - 17.00
Κόστος Συμμετοχής: 50€ (+ ΦΠΑ 10%)

Η εκδήλωση είναι κλιματικά ουδέτερη με την πιστοποίηση της Global Challenges / Climatepartner. 
Περισσότερες πληροφορίες για την πώληση εισιτηρίων στο www.effie.gr

ecca
icco
IMC
FEDMA
CANNES LION
Discover Greece