ΕΔΕΕ

Σε συνέχεια των σεμιναρίων Learning with our Partners, η Διοικούσα του Τομέα IMC και το Ψηφιακό Συμβούλιο της ΕΔΕΕ οργανώνουν μαζί με την Google, τρία workshops με στόχο να παρουσιαστούν και να συζητηθούν οι καλύτερες πρακτικές για την ανάπτυξη των σχετικών μαρκών στο Google portfolio. Τα σεμινάρια αυτά απευθύνονται σε όλα τα στελέχη όλων των Τομέων, είναι δωρεάν και θα πραγματοποιηθούν στα γραφεία της Google, τις παρακάτω ημερομηνίες:

Retail & Automotive | Τρίτη 4 Μαρτίου, 17.00 -20.00
Finance | Τρίτη 1 Απριλίου, 17.00- 20.00
FMCGs | Τρίτη 6 Μαΐου, 17.00- 20.00

ΑGENDA_ Finance | Τρίτη 1 Απριλίου

ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ (30') 
 • Ποια είναι οι συμπεριφορά των χρηστών όσον αφορά στις τράπεζες και τις σφαλιστικές? Ποίοι όροι αναζήτησης αυξάνονται? Ποιά ώρα και ημέρα είναι πιο   πιθανό να ψάξουν οι χρήστες σχετικούς όρους? 
 • Πως μπορείτε να βρείτε και να προσεγγίσετε το κοινό που σας ενδιαφέρει?

YOUTUBE: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ & ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ (1.30') 
• Πως χρησιμοποιούν στο εξωτερικό τα προϊόντα του YouTube οι μεγαλύτεροι παίχτες στον κλάδο? 
• Ποιες είναι οι επικρατέστερες στρατηγικές όσον αφορά τον συνδυασμό τηλεόρασης/YouTube?
• Cross-media case studies

GDN CASE STUDIES (10') 
• Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά μιας ολοκληρωμένης digital στρατηγικής?
• Ποια είναι τα καινούρια προϊόντα και πως μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν οι πελάτες σας?

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ DESKTOP & MOBILE WEBSITE (30') 
 • Τι λείπει αυτή την στιγμή από τα υπάρχοντα websites Ελληνικών εταιριών του κλάδου?
• Ποιες και πόσες πληροφορίες πρέπει να περιέχει ένα επιτυχημένο mobile site τράπεζας  ή ασφαλιστικής?

Q&As (20')

ΑGENDA_ Retail & Automotive | Τρίτη 4 Μαρτίου:

ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ (30') 
• Τι ψάχνουν οι χρήστες?
• Πως μπορείτε να βρείτε και να προσεγγίσετε το κοινό που σας ενδιαφέρει?
• Ποιες είναι οι κύριες τάσεις όσον αφορά την συμπεριφορά των χρηστών στα στάδια του research & του purchasing?  

YOUTUBE: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ & ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ (1.30') 
• Πως έχουν τα μεγαλύτερα brands χρησιμοποιήσει το YouTube για Branding αλλά και  για Performance?
• Ποιες είναι οι επικρατέστερες στρατηγικές?
• Πως μπορούμε να αυξήσουμε το user engagement & interactivity?

 SEARCH & DISPLAY CASE STUDIES (20')
• Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά μιας ολοκληρωμένης digital στρατηγικής?
• Ποια είναι τα καινούρια προϊόντα και πως μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν οι πελάτες σας?

Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟΥ MOBILE ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΤΕ (20')

 • Τι αλλάζει στην Ελλάδα?
• Πως μπορούν οι πελάτες σας να εκμεταλλευτούν αυτές τις αλλαγές?

Q&As (20')

Πρόγραμμα Πιστοποίησης Google AdWords

Πρόκειται για μια διεθνώς αναγνωρισμένη Πιστοποίηση που επιβεβαιώνει τη γνώση σας στα πιο πρόσφατα εργαλεία των Google AdWords .

H Πιστοποίηση συμπεριλαμβάνει 4 εξετάσεις με θέματα:

- Βασική Πιστοποίηση (Google Advertising Fundamentals Exam)
- Πιστοποίηση Αναζήτησης για Προχωρημένους (Search Advertising Advanced Exam)
- Διαφημίσεις προβολής (Display Advertising Exam)
- Aναφορές & ανάλυση (Reporting & Analysis Advanced Exam)

Πιστοποίηση και οφέλη

Υπάρχουν δύο είδη Πιστοποίησης, η Ατομική και η Εταιρική Πιστοποίηση.

1.  Η Ατομική Πιστοποίηση Google AdWords θα βοηθήσει τα στελέχη να αποκτήσουν:

• Πρόσθετη γνώση και πρακτική εφαρμογή των εργαλείων των Google AdWords
• Σελίδα ατομικού προφίλ Πιστοποίησης, προσβάσιμη στο κοινό.
• Ένα Πιστοποιητικό Ατομικής Πιστοποίησης, που αποτελεί δίπλωμα για προσωπική  χρήση.

2. H Εταιρική Πιστοποίηση Google AdWords θα βοηθήσει τις εταιρείες μέλη να αποκτήσουν:

• Σελίδα εταιρικού προφίλ Πιστοποίησης που σας επιτρέπει να μοιράζεστε την πιστοποίηση της εταιρείας σας με δυνητικούς πελάτες
• Επίσημο σήμα Πιστοποιημένου Συνεργάτη (λογότυπο)
• Προώθηση της εταιρείας σας σε δυνητικούς πελάτες  με προβολή σας στη μηχανή αναζήτησης συνεργατών της Google.
• Υλικό για μάρκετινγκ και πωλήσεις μέσω της σελίδας σας στον ιστότοπο του Προγράμματος Google Advertising Professionals

Για τη συμμετοχή σας μπορείτε να αποστείλετε στο elena@edee.gr, έως την Πέμπτη 27.02  τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, εταιρία, θέση, τηλέφωνο, e-mail )

ecca
icco
IMC
FEDMA
CANNES LION
Discover Greece