Effie Hellas Consumer Survey

Effie Hellas Consumer Survey
Δωρεάν για όσους συμμετάσχουν στο διαγωνισμό

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ χωρίς γνώση των αναγκών του καταναλωτή, χωρίς τα σωστά insights δεν επιτυγχάνονται. Γι’ αυτό από φέτος τα Effie Hellas, ως θεσμός που αναδεικνύει την αποτελεσματικότητα στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία, θεσμοθετούν την έρευνα Effie Hellas Consumer Survey, τη μεγαλύτερη έρευνα κλαδικού φορέα για την καταναλωτική συμπεριφορά στην Ελλάδα, η οποία και θα πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια. 

Μέσα από τα ευρήματα της έρευνας προκύπτουν ανάγλυφα στοιχεία σχετικά με το πώς είναι σήμερα η σχέση των καταναλωτών με τις μάρκες, τι τους παρακινεί και τι τους αποτρέπει. Η έρευνα καταγράφει και ερμηνεύει τα στοιχεία που κινητοποιούν θετικά και αποτελεσματικά τους καταναλωτές στη σχέση τους με τις μάρκες, καθώς και εκείνα που τους «απωθούν» ή τους «αποξενώνουν».

Στην έρευνα συγκεντρώνονται ενδιαφέροντα στοιχεία που αποκωδικοποιούν τη σχέση διαφόρων ηλικιακών ομάδων με τις μάρκες, απαντώντας ερωτήματα όπως:
- Πώς στέκονται ψυχολογικά οι καταναλωτές απέναντι στο shopping & στα brands;
- Πόσο σημαντική είναι η παρουσία των brands στα social media και με ποιους τρόπους;
- Τι ρόλο έπαιξε η κρίση στη στάση τους;
- Τι είδη προσφορών αναζητούν;
- Πώς θα διατηρήσουν οι μάρκες τη σχέση τους μαζί τους; κ.α.

Σύμφωνα με το Νίκο Σύμπουρα, Πρόεδρο της Ο.Ε των Effie Hellas 2016: “Σε μια εποχή που τα κονδύλια για την έρευνα περικόπτονται, στερώντας πολύτιμη γνώση από τους ανθρώπους της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ, ο θεσμός των Effie Hellas φιλοδοξεί να παρέμβει θετικά και να δώσει στην αγορά ένα εργαλείο άμεσα συνδεδεμένο με την αποτελεσματικότητα.”

Η έρευνα θα είναι διαθέσιμη το πρώτο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου και θα δοθεί δωρεάν σε όλες τις εταιρίες (επικοινωνίας και διαφημιζόμενους) που θα συμμετάσχουν στο διαγωνισμό. Το κόστος απόκτησης της έρευνας για τις υπόλοιπες εταιρίες, ανέρχεται στα 800€ (χωρίς ΦΠΑ 24%).

Περισσότερες πληροφορίες στο www.effie.gr

Στοιχεία Έρευνας
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό των Effie Hellas, από την εταιρία ερευνών qed market research, τον Αύγουστο και το Σεπτέμβριο του 2016, μέσα από online ποσοτική έρευνα (με τη
συμμετοχή πανελλαδικού δείγματος 1000 ατόμων ηλικίας 18-55 ετών) και προσωπικές συνεντεύξεις εις βάθος με καταναλωτές (ποιοτική έρευνα με τη συμμετοχή 25 ατόμων ηλικίας 18-55 ετών).

 


Αθήνα, Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016
Για περισσότερες πληροφορίες 
Αλέξανδρος Κάρμας, τηλ. 210-32 46 215-7